maandag 22 september 2014

Catrice Kohl Kajal Oogpotlood 010 Ultra Black: review!

Ik was al langere tijd op zoek naar een goed zwart oogpotlood, ik had wel een soort uitdraaibare eyeliner van Essence (het essence long lasting eyeliner pencil) maar ik had al langere tijd geen echt houten potlood meer gehad en ik besloot dit kohl kajal potlood van Catrice uit te testen. Lees snel mee!

Catrice vertelt dat dit een nauwkeurig en zacht\glad oogpotlood is, het zorgt voor expressieve ogen. Het potlood weegt 11 gram en is 36 maanden houdbaar. 

Het potlood is mooi zwart zoals je kan zien. 
Ik heb het potlood getest op 3 manieren: 
-Door het meteen op mijn ooglid aan te brengen zonder basis: Het potlood blijft niet goed zitten en het lijntje vervaagt heel snel en gaat vlekken over je ooglid (niet aan te raden!)
-Met oogschaduwbasis: mijn favoriete manier, het potlood blijft goed zitten, op het einde van de dag is het een beetje vervaagd maar niet heel erg.
-Met oogschaduw basis en oogschaduw: het potlood vervaagt vrij veel en het lijntje is minder duidelijk op het einde van de dag, ook gaat het potlood een beetje in de lijntjes zitten.

Ik ben over het algemeen tevreden over dit potlood en ik kan het zeker aanraden!
XNena 

Het Potlood is te koop bij Kruidvat voor 1 euro 99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten