vrijdag 31 oktober 2014

Body Benefits Nail Polish Remover potje!


Vandaag heb ik een review over dit nagellak remover potje van de Action, het is van het merk Body Benefits. Je betaalt er een paar euro voor wat echt een stuk goedkoper is dan de meeste van deze potjes. Je betaalt voor die van Bourjois of Sephora al snel 7 of 8 euro. Lees mee!





Hier kan je de ingrediĆ«nten bekijken. 


Er zit 75 ml in het potje. De remover bevat geen aceton en reinigt en verzorgt je nagels.


In het potje zit een sponsje met een gat in.

Dit zijn mijn nagels vooraf:


Je moet je vinger in het potje steken en hem dan ronddraaien om de nagellak eraf te krijgen.



Mijn nagels achteraf:


Zoals je ziet werkt het potje heel goed. Ik heb hem nu al een tijdje in gebruik en ik kan hem zeker aanraden. Hij werkt wel niet zo goed met glitternagellak.

XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten