zondag 6 december 2015

Catrice All Matt Plus Shine Control Foundation!


Vandaag heb ik eindelijk weer eens een artikel voor jullie! Dat is namelijk echt al enorm lang geleden. Ik heb vandaag een review voor jullie van de Catrice All Matt Plus Shine Control Foundation. Ik kocht deze foundation omdat mijn vorige foundation bijna op was en deze me wel een goede vervanger leek! Ik kocht hem in de kleur 015 Vanilla Beige. 



Ik vind de verpakking van het product mooi, deze is namelijk mat en gemaakt van glas. Er zit ook een pompje aan dat de foundation makkelijk verdeelt. Het pompje is soms wel een beetje vervelend aangezien je zeg maar geen 'half pompje' foundation kunt doseren, want als je erop drukt komt er meteen een heel pompje product uit en het is dus moeilijk om er slechts een beetje te laten uitkomen. Deze foundation zou voor een egale en matte huid moeten zorgen.
Toen ik de foundation voor het eerste uit de flacon pompte leek hij vrij oranje en donker maar toen ik hem meer uitsmeerde verbeterde dit (op de foto zie je dit trouwens niet zo goed). De substantie is vrij creamy en iets aan de dikkere kant. 
Mijn gezicht vooraf: Zoals je ziet heb ik op deze foto een aantal puistje op mijn kin en voorhoofd, ook ben ik rood rondom mijn neus. 

Mijn gezicht na het aanbrengen van de foundation: Mijn gezicht ziet er zoals beloofd vrij egaal en mat uit. De foundation bedekt niet alle puistjes, ze zijn nog steeds een beetje zichtbaar maar toch al een heel stuk minder. De kleur lijkt wel net iets te donker voor mij, ik had misschien toch beter een nog lichtere kleur gekozen maar deze was uitverkocht en ik kocht hem dus in nummer 15 maar als ik de rest van mijn make-up erbij aanbreng ziet het er oké uit! 
Het product is makkelijk uitsmeerbaar. Het is makkelijk aan te brengen met je vingers of een sponsje. 
De foundation voelt echt enorm luchtig aan, je voelt bijna niet dat je iets ophebt! Hij heeft ook een vrij matte finish. 
Eén nadeel is wel dat op het einde van de dag de foundation de foundation zo goed als weg is, hij blijft dus niet zo erg goed zitten. 
Dit was mijn volledige Look of the day!
Overal het algemeen ben ik tevreden over de foundation. Ik hoop dat jullie de review interessant vonden!
XNena

Catrice All Matt Plus Shine Control Foundation is te koop bij Kruidvat (en andere drogisterijen) voor €6,59 (prijs in België) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten