dinsdag 19 juni 2012

Artikel: Teenspreiders Kruidvat.

Vandaag een artikel over teenspreiders, ik kocht deze een aantal maanden geleden in het Kruidvat. Ze kosten 1.39 euro, goedkoop dus! Ik vind teenspreiders altijd handig, omdat je je teennagels dan veel mooier kan lakken. Ik ben heel tevreden met deze, ze blijven vrij goed tussen je tenen zitten en vergemakkelijken het lakken. En.. Ze zijn roze en een hartjes-vorm! Cute! 
Kijk even mee naar de foto's:
Foto's:
                                                  Hier kan je ze in de verpakking zien.

                                              Hier heb ik ze uit de verpakking gedaan.

Nu heb ik ze tussen mijn tenen gedaan. Ik draag hier een een nagellakje van Hema.

Zo dat was het! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Doei,
Nena




Geen opmerkingen:

Een reactie posten