woensdag 20 juni 2012

Artikel: Essence Nail Art Express Dry Drops

Vandaag een artikel over de  Essence Nail Art Express Dry Drops! Een geweldige uitvinding als je het mij vraagt! Het is ook nog eens goedkoop, rond de 2 euro voor een flesje! Je moet dus wanneer je je nagels pas hebt gelakt (als ze nog nat zijn) op elke nagel een druppeltje van het spul doen en dan blijft je nagellak ongeveer 5 dagen mooi!
Dat hangt ook van de kwaliteit nagellak af! Ik heb een keer met een lakje van Essence getest (zie hieronder) en ook met een van Moda, hier schreef ik ook al (samen met vele andere nagelllakjes een artikel over: http://madamnailpolish.blogspot.be/2012/06/big-nailpolish-artikelreview-met-oa.html.) Bij Moda bleef het langer mooi dan bij Essence, maar het ziet er nog steeds heel goed uit!
 Het is ook heel handig als je bijvoorbeeld niet veel tijd hebt of het nogal druk hebt met school en je wil toch nagellak dragen dan kan je gewoon de Dry Drops gebruiken en zo blijft je nagellak langer mooi.

Kijk even mee naar de foto's:

 Hieronder zie je mijn nagels (Essence Where is the party? 43) na 5 dagen (!) met Dry drops op:
Ziet er best nog goed uit, niet??
 Zo dat was het alweer! Ik ben erg tevreden met dit product, het werkt echt goed!
Doei!
Nena <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten