maandag 11 juni 2012

Favorieten Mei!

Vandaag ga ik jullie mijn favorieten van mei laten zien! Het is wel een beetje laat, maar toch wil ik het even laten!
Kijk even mee:
 Als eerste mijn gepigmenteerde dagcrème van Nivea (links), deze geeft vrij weinig dekking maar ziet er heel natuurlik uit! Ik meng hem met een gel-crème, die ook van Nivea is (rechts) omdat hij anders te donker is!
 Dan ook nog deze reinigende pads van Les Cosmétiques, deze kocht ik in de Carrefour (!) en ze reinigen je gezicht, je huid wordt er minder vet door en je krijgt minder puisten.
 Een mascara van Maybelinnne, de Volumn' Express Waterproof Macsara, hier schreef ik eerder al een artikel over. Een vrij goeie mascara, die ik de laatste tijd steeds meer gebruik.
 Een deo van Fa, met geur "Blue romance", het een goeie deo die snel opdroogt en die je lang blijft ruiken en ook zweten vermindert. Een klein nadeel is dat de geur vrij bitter en nogal mannelijk is maar dat kan ook wel zijn omdat ik meer van zoete dingen hou! ;-)
 Als laatste een haarspray van Schwarzkopf Taft, een goeie haarspray! Je haar blijft vrij lang mooi zitten. Wel 2 nadelen: hij ruikt niet zo lekker (mijn mening) en je haar wordt er nogal hard van.

Zo dat was het alweer, ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden en....
See you next time!
XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten