dinsdag 12 juni 2012

Foto-shoplog: Rommelmarkt en Kringloopwinkel.

Vandaag laat ik jullie een foto-shoplog zien met aankoopjes uit de kringloopwinkel in Antwerpen en van een rommelmarkt in Borgerhout. Ik heb niet heel veel gekocht maar wilde het toch allemaal even laten zien. De foto's van het blouse zijn met een digitale camera   gemaakt maar de rest is met mijn gsm gemaakt, dus de kwaliteit is dan iets minder! Alvast mijn excuses! ;-p
Foto's van mijn aankoopjes:

Kringloopwinkel:
 Hier kocht ik een heel mooi blousje! Het koste maar 3 euro, maar het is wel doorzichtig en daarom moet je er wel iets onder dragen! Hier nog een detail rondom een knoopje:
Rommelmarkt:
 Deze 2 kwasten kreeg ik gewoon gratis! Leuk, hè? Ik heb ze al gewassen en ik denk dat ik ze wel af en toe ga gebruiken! Ik ga trouwens ook nog een foto-tutorial laten zein over hoe je je kwasten kan wassen.
 Daarna kocht ik deze heel mooie oorbellen voor 1 euro! Ik vind ze echt heel tof en zomers! Detail:

Ik heb ook nog dit topje gekocht, het is een vrij basic topje met blote rug en van een soort wol-achtig materiaal gemaakt, maar het is toch vrij fris en dun. Dit koste 1 euro en is ideaal voor op vakantie!
 Daarna kocht ik, dit schattige vintage-kleedje! Dit koste 5 euro en is ook heel zomers, ik vind het zelf heel mooi en ook, weer ideaal voor op vakantie! Detail:
Zo dat was het alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Liefs,
Nena.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten