donderdag 28 juni 2012

Make-up Of The Day!

Vandaag heb ik een artikel voor jullie van een make-up look die ik laatst droeg! Het is een gemakkelijke, niet al te opvallende look!
Wat heb ik allemaal gebruikt?
- Gepigmenteerde dagcrème Nivea
- Alround concealer Catrice
- Oogpotlood Essence 15 Behind The Scenes
- Mascara HenM (roze verpakking)
- Blush HenM 18 Sweet Rose
- Bronzer The Color Workshop
- Lipstick The Color Workshop
-Compact Powder Hema 01
Foto's:


Dit is de full face foto.

 Mijn ogen nog even van dichterbij, op de onderste foto zie je de blush en bronzer ook een beetje.
                                        Hier zie je mijn lippen, ik draag bruin-rode lipstick.

Zo dat was het alweer, ik hoop dat jullie het een  mooie look vonden en dat jullie hem zelf misschien ook eens gaan dragen!
Doei,
Nena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten