woensdag 27 juni 2012

Shoplog Meir!

Hoi! Vandaag een artikel waarin ik laat zien wat ik gisteren allemaal heb gekocht op de Meir! Het zijn heel wat dingen en ik wil ze graag aan jullie laten zien! Ik ga over sommige dingen nog een apart artikel met swatchen en beoordeling schrijven.  Ik zet de prijzen (ongeveer) onderaan.
Kijk maar mee naar mijn aankoopjes:

 Ik ga beginnen met de Hema:

                                            Base Coat, dat had ik nodig!
                                           Soort neon peachy oranje nagellakje, heel mooi! (nr. 20)
                                          Een blendingkwast, die had ik nog niet!
                                          Een superzachte poederkwast!
                                          Mooie roze lipstick! (Pure Shine nr. 12 Bright Pink)
Forever 21:

                                          Een heel schattig bloemenringetje!
                                          Van die handige diadeempjes die ik vaak draag.
HenM:

                                          Een supermooie kleur nagellak (Fantasy Ocean)
                                           Leuk lipglossje. (Summer pink)
                                         Een supercoole watermeloen lipbalm!
                                          Een heel schattig klein nagellakje! (Purple glitter)
Kruidvat:

                                          Lipgloss Essence (Nude candy)
                                          Tasverstuiver Essence(Like a day in a candy shop)
I am:

                                         Mooie groene oorbellen!
                                          Schattig ringetje.
Prijzen:
-Hema:
lipstick: €2 a 3.
nagellak: rond de €2.
basecoat: rond de €3.
blendingkwast: €3 a 4.
poederkwast: ongeveer €5.
-Forever 21:
ring: rond de €2.
diadeempjes: rond de €1 euro (voor de 2).
-HenM:
blauwe nagellak: €3.
paarse nagellak: €1.
lipgloss: €1.
lipbalm: €1 (korting).
-Kruidvat:
lipgloss €1.80.
parfum: €3.
-I am:
oorbellen: €2 (korting).
ring: €2 (korting).

Dat was mijn shoplog alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Doei,
Nena.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten