donderdag 21 juni 2012

Shoplog van een tijdje geleden: HenM, Forever 21.

Vandaag een shoplog van een tijdje geleden! Ik ben een paar maanden geleden op de Meir gaan shoppen en heb daar vanalles gekocht! Dat wil ik jullie vandaag laten zien. De prijzen weet ik niet meer exact maar ik zal een beetje schatten en het er dan bij zetten!
Kijk even mee:
Eerst ga ik mijn aankoopjes uit de Forever 21 laten zien!
 Al eerste heb ik make-up sponsjes gekocht. Ik vind deze niet echt zo fijn want na een tijdje beginnen ze nogal fluffy te worden en zijn ze helemaal vies! Ze kosten ongeveer 1.50.
 Dan kocht ik dit toffe haarlintje met roos op, je kan het als haarlintje dragen maar je kan het rond een dot                                                 of staart doen. Dit kost ongeveer 1.50.
 Daarna kocht ik deze elastiekjes, die heel fijn zijn en maar 1.20 euro kosten! Geen geld!
                                                    Het zijn er ongeveer 20 denk ik.
Dan kocht ik deze 2 diadeempjes! Ze zijn heel mooi en tof, blijven goed in je haar zitten, zijn niet te los, niet te strak!                                                   En dat voor 1.20!

Nu die van de HenM:
 
Ik kocht deze schattige lipbalm, hij heet ook heel toepasselijk "My lovely lipbalm"!
In de geur/smaak Ginger Lime. Hij ruikt wel sterk naar een mengeling tussen Sprite en Cola vind ik. 
Deze schattige lipbalm kost 2 euro!
 Ik kocht ook nog deze vijl An de ene kant is het een polijstvijl en aan de andere gewoon voor je nagels in te korten. Ik vind het niet een supergoeie vijl, want hij is niet echt van heel goeie kwaliteit. Hij kort je nagels wel in maar niet zo goed want dan moet je echt al heel lang zitten vijlen, en polijsten doet hij ook niet heel goed. Maar voor 2 euro kan je ook niet al te veel verwachten!
Dan kocht ik ook nog deze goudkleurige schuifspeldjes, die vind ik wel heel fijn! Ze blijven goed in je haar zitten en zijn heel mooi blinkend. Deze kosten ook 2 euro. (Je ziet het lintje van de camera op de foto, oeps)

Als laatste kocht ik in de HenM dit rokje. Het is een vrij lange grijs/roze gestreepte rok, dus je moet hem wel vrij hoog dragen. Hij kost 8 euro.





 Dan was ik nog naar de Claire's en de Hema geweest:
 In de Claire's kocht ik deze schattige schilpadoorbelletjes! Ze waren in de solden en kosten maar 1 euro! Ik kon ze echt niet laten liggen! Heironder zie je nog een detail-foto:


 Als allerlaatste kocht ik deze pennen in de Hema. Ik vind het hele mooie, leuke pennen maar er is wel een nadeel dat de print er snel afgaat, je kan hem er eigenlijk gewoon afkrabben!
                                         Maar ja wat wil je, ze kosten 1 euro voor de 5!
Zo dat was het, ik hoop dat jullie het leuke aankoopjes vonden!
Doei,
Nena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten