maandag 16 juli 2012

Artikel: Geurkaars Blokker.

Vandaag een artikel over een geurkaars van de Blokker. Ik kocht deze een tijdje geleden en vond hem wel lekker ruiken, ik had eigenlijk nog nooit een geurkaars gekocht dus deze wilde ik wel eens proberen! Hij kost ook niet veel, 1.50. De geur is wel lekker vind ik maar het is niet echt een typische kersengeur, wel zoet en fruitig.



Als je hem brandt duurt het wel even voor je de geur ruikt en je ruikt de geur ook maar zachtjes, je moet al heel dicht je neus in de buurt van de kaars houden! Maar als je hem in een kleinere ruimte brandt zal je het waarschijnlijk wel beter ruiken.
Zo dat was het alweer, ik vind het zelf een fijne alleen ruik je hem niet zo hard dus dat is wel een minpuntje!
Nena <3.

3 opmerkingen:

  1. Oh my, goddelijk! De kleur is ook echt happy, I like en helemaal voor die prijs. :D Jammer dat de geur niet zo sterk is. :o

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleur is leuuuk! Ik ben dol op geurkaarsen wel jammer dat de geur niet zo sterk is. :(

    BeantwoordenVerwijderen