zaterdag 14 juli 2012

Mededeling.

Ik wilde jullie even laten weten dat ik jullie soms een paar dagen niks op mijn blog zullen zien verschijnen omdat ik dan op vakantie ben of bij iemand logeer of zo. Dus daarom ga ik op voorhand wel al veel artikels schrijven en als ik op vakantie in hotel wifi heb kan ik wel iets posten. Maar soms heb ik daar waarschijnlijk dan ook geen tijd voor! Dus ik hoop dat jullie dat niet al te erg vinden maar ik zal dan voor ik vertrek een stuk of 3 artikels posten dat voor het geval ik geen wifi heb jullie toch iets kunnen lezen op mijn site! Ik ga trouwens  nooit langer dan een week weg dus je moet niet denken dat je 3 weken niets te zien krijgt ofzo! Dat was even mijn mededeling, ik hoop dat jullie het wel begrijpen dat ik niet altijd iets kan posten!

Trouwens wat ik ook nog even wil zeggen is dat het weer echt slecht is hier in Belgiƫ! In Nederland is het hopelijk wat warmer en vooral minder regen! Niet leuk! Maar we hopen op beter weer!

Liefs,
Nena <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten