dinsdag 10 juli 2012

Artikel: Lipcream Hema.

Vandaag een artikel over een lipcream van de Hema, jullie zagen deze al voorbij komen in een shoplog van Lommel en vandaag schrijf ik er een artikel over. Ik ga aan de hand van de foto's en swatchen vertellen wat ik van het product vind.

Het kwastje: ik vind dit soort kwastjes het handigst en het fijnst werken, je hebt ook platte kwastjes zoals bij de lipgloss van Essence en dat vind ik echt heel vervelend werken.

 De swatch ziet er al goed uit!
 Mijn lippen zonder iets (boven).
 Mijn lippen met de lipcream. Ik vind het effect niet echt geweldig omdat ik had verwacht dat het iets donkerder was maar dat is niet echt, het is meer gewoon een beetje glans. Misschien wel handig bij mensen die weinig gepigmenteerde lippen hebben, want mijn lippen zijn juist heel sterk gepigmenteerd.

Ik ben zelf niet echt heel tevreden over dit product maar het kan er mee door!
Nena<3


1 opmerking: