maandag 9 juli 2012

Shoplog Lommel

Vandaag een shoplog van Lommel. Ik had daar samen met mijn zus en moeke een shoptripje gepland en ik heb een paar dingetjes gekocht die ik graag aan jullie wil laten zien.
Ik ga beginnen met het Kruidvat:

 Als eerste kocht ik deze wenkbrauwgel van Essence. Hij koste 1.99 en ik had een wenkbrauwgel nodig omdat ik eigenlijk nog geen had en ik eens wilde proberen of ik het fijn vond en of mijn wenkbrauwen zo beter in vorm bleven. En ik vind dat hij inderdaad goed werkt, mijn wenkbrauwen blijven goed in vorm, zonder dat ze te hard worden. Wel een minpuntje: je klontert een beetje. Maar eigenlijk heb ik daar weinig last van.
 Dan kocht ik dit blotting paper van Essence. Het koste 1.99. Blottingpaper werkt zo: het haalt eigenlijk vet van je gezicht af als je met zo'n papiertje over je gezicht heen gaat, je kan het ook plaatselijk doen, bv. alleen op je neus. Verder ga ik hier nog niet te veel over vertellen want er volgt nog een review.
Als laatste (in het kruidvat) kocht ik deze Kiss Gloss van NYC, ik had al vaker gehoord van mensen/bloggers dat dit fijne lipglossjes zijn en daarom heb ik deze in de kleur 536 Murray Hill Melon meegenomen. Hij koste 1.99.

Nu laat ik zien wat ik in de Hema heb gekocht.
 Als eerste kocht ik deze Bronzing Highlighter. Ik wilde eigenlijk al een tijdje een soort bronzer, highlighter en blush ineen dus kocht ik deze. Hij koste 6.50. Hier vertel ik meer over in een artikel.
 Ik kocht ook nog deze Body Scrub van Hema Jip en Janneke. Hij koste 2.75 en in een review vertel ik hier meer over.
Dan kocht ik ook nog deze lipcream in de solden, normaal kostte hij 2.50 en nu 1.25! Hier ook weer: in een ander artikel vertel ik meer.

Dit waren al mijn aankoopjes!
Nena <3
                   Hebben jullie nog leuke dingen gekocht in de Hema en het Kruidvat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten