donderdag 12 juli 2012

Artikel: Opgemaakt juni.

Vandaag een artikel over wat ik allemaal opgemaakt heb de laatste tijd. Ik ga gewoon van elk ding een foto laten zien en een beetje uitleg geven en vertellen wat ik van vond.
Kijk mee naar de foto's:


 Als eerste een reinigingsgel van Garnier. Ik schreef hier eerder al een artikel over.  Ik vond dat deze wel goed reinigde, maar mijn huid werd  bij mijn wenkbrauwen en ogen heel erg droog! Dus dat vond ik minder goed, verder kwam er ook altijd heel veel uit de verpakking, als je de tube ondersteboven hield stroomde de gel er als het ware uit, daardoor gaat hij ook veel sneller op. Dat zijn wel 2 minpunten.
 Dan heb ik ook nog deze reinigingsgel van de Hema opgemaakt, op zich een goede reinigingsgel maar hij is echt heel mild, dus je hebt niet het idee dat het helpt. Het helpt wel maar dat merkt je dus niet echt. Dat vind ik wel iets minder goed.
 Dan heb ik ook nog dit tubetje "stop spot" op gemaakt, het is een soort gel-achtige crème die puisten uitdroogt. Het werkt redelijk goed en als ik een puistje heb en ik gebruik dit dan is hij meestal sneller weg.
 Ik heb ook nog deze lippenbalsem opgemaakt. Het is er een van Kruidvat en ik vind hem wel goed want hij is vrij vet maar toch niet te lopend. Hij verzorgt je lippen goed.
 Als volgende ding heb ik deze body splash van de HenM opgemaakt, een zoete, fruitige maar toch frisse geur, heel tof en zomers! En handig voor een korte vakantie omdat hij heel klein is.
 Ik heb deze concealer van essence opgemaakt, dit is de stay natural concealer. Ik vind dat hij er helemaal niet zo "natural" uitziet als ik hem aanbreng, hij is niet zo goed dekkend en je ziet hem heel hard. Hoe komt het dan dat hij op is? Ik deed hem bij mijn gepigemnteerde dagcrème om wat meer dekking te krijgen, daar werkte het wel goed.
 Dit is een maskertje van Yves Rocher waar ik al eerder een artikel over en ik vind het een fijn en verfrissend maskertje.
Ik maakte ook nog deze lippenbalsem van de Hema op, ik vind dit een goeie en verzorgende lippenbalsem, hij ruikt ook lekker, een soort muntgeur. Dus ik kan hem wel aanraden.

I hit the pan! En dat bij een compact powder! Ik gebruik hem dan ook elke dag en dat kan je ook aan de verpakking zien, het deksel is kapot, de tekst is er bijna af en de zwarte lak ook! Dus moet ik er binnenkort maar eens een nieuwe gaan kopen.
Zo dat was het alweer, ik hoop dat jullie het een beetje interessant vonden en dat jullie er wat aan hadden!
Nena.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten