vrijdag 13 juli 2012

Artikel: Blotting paper Essence.

Vandaag een artikel over blotting paper van Essence, ik kocht dit een week geleden in Lommel en wilde er graag nog een apart artikel over schrijven. Als je niet weet hoe blotting paper werkt zal ik het nog even uitleggen: het haalt eigenlijk vet van je gezicht af als je met zo'n papiertje over je gezicht heen gaat, je kan het ook plaatselijk doen, bv. alleen op je neus. Ik vind het blottingpaper op zich wel goed werken, maar als je neus enkel wat glimt heeft het weinig zin om dit te doen, als je echt een heel vettige neus hebt is dit wel handig maar dan zou ik ook nog wat poeder gebruiken om te materen. Ik zal ook nog wat foto's van het product laten zien!



                                           Voor en na gebruik
Oké, dit was het alweer. Ik zou dit wel aanraden als je echt een extreem vette neus, voorhoofd ofzo hebt.
Nena <3

 <a href="http://www.bloglovin.com/blog/3869132/madamnailpolish?claim=jtvmkt3afar">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten