vrijdag 6 juli 2012

Tutorial: favoriete liplook van het moment!

Vandaag een artikel over een liplook die ik de laatste tijd wel vaker draag! Het is vrij naturel roze look. Het is een budgetliplook dus dat is altijd leuk! Ik vind hem zelf heel mooi! Ik heb de foto's wel met mijn GSM gemaakt dus het is iets mindere kwaliteit maar je ziet alles toch wel goed. Ik ga eerst laten zien wat je nodig hebt en dan laat ik het resultaat zien. Ik heb geen foto's gemaakt van de stappen hoe ik het deed omdat dat nogal onduidelijk was en je alles niet zo goed zag.
Wat heb ik allemaal gebruikt?
-lipstick van de Hema, Longer Lasting Lipstick 01
-lippotlood Essence 09 Nude Coral
-Glossy lipbalm Essence Pink Dragonfruit
 Nog even de swatchen:

Beginnen maar!
Eerst kleur je je lippen volledig in met het potlood, dan doe je de lippenstift er overheen en werk je af met de lipgloss en.....KLAAR!!

Zo dat was het dan! Ik vind het zelf een mooie liplook en draag hem vrij vaak!
Doei!
Nena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten