donderdag 16 augustus 2012

20 euro challenge!

Vandaag laat ik jullie 2 looks zien die ieder 20 euro kosten! Ik heb de challenge een beetje verandert, ik heb producten uit mijn eigen stash gebruikt. Het kan zijn dat het soms wat meer dan 20 euro kost maar ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. Ik zet de namen van producten die ik gebruik erbij. Ik weet de prijzen ook niet exact meer maar het totaal ligt wel rond de 20 euro
 De producten van look 1, de dagelijkse look:
NYC kiss gloss: €1.99.
Essence compact powder: € 2.99.
Essence Silky Touch Blush: € 2.49.
Primark Blushkwast: €2.
Essence Sun Club Oogschaduw palette: € 2.99.
HenM Mascara: € 1.99.
Essence oogpotlood I Love Rock: € 2.29.
Totaal: €16.74
                                                                     Dit is de look.

                                                                 Nog wat close-ups.


 Op naar de volgende look, een soort avond-/feestlook:
Essence compact powder: € 2.99.
Primark Blushkwast: €2.
Essence Sun Club Oogschaduw palette: € 2.99.
HenM Mascara: € 1.99.
Essence oogpotlood I Love Rock: € 2.29.
Essence Lippotlood 08 Red Blush: €0.99
Hema Lip en Cheek Stain: €2.75
Totaal: €16

                                           Dit is de look!
                                         Nog wat close-ups van ogen en wang.

Zo dit was het alweer! Ik hoop het jullie het leuk vonden en dat jullie het niet erg vonden dat ik de challenge heb veranderd.
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten