vrijdag 17 augustus 2012

Artikel: Highlighter pen Catrice.

Al een hele tijd geleden kocht ik de hightlighterpen van Catrice, maar ik had er nog steeds geen artikel over geschreven! Dus vandaag krijgen jullie dat eindelijk te zien.
Zo ziet de verpakking eruit, je kan al een duidelijke shimmer op de pen zien. Ik vind een pen trouwens handiger dan poeder omdat het beter blijft zitten, maar op je wangen breng je dan wel vaak te veel aan maar voor bij je ogen is het wel handig.
De naam  is echt grappig, Catrice heeft altijs zo'n leuke namen!
Hier heb ik hem geswatchd. Links heb ik het meer vervaagd en rechts niet. Ik vind het mooier als het meer vervaagd is want anders komt het zo nep over.

Ik ben echt heel tevreden met deze highlighterpen en zeker voor de prijs, €3.79 vind ik het een mooie highlighter.
XX

1 opmerking:

  1. Gebruik zelf niet echt iedere dag een highlighter, maar hij ziet er inderdaad erg goed uit en zeker voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen