vrijdag 24 augustus 2012

Artikel: Lipgloss Action.


Vandaag heb ik een artikel voor jullie over een lipgloss van de Action die ik jullie al eerder in mijn shoplog zagen.
Dit is de lipgloss, hieronder kan je hem ook nog in de verpakking zien. Het is een vrij hoekige verpakking.

Ik heb hem trouwens in de kleur Paris Pink.
En dan de reden waarom ik deze lipgloss kocht: hij heeft een spiegeltje en lampje! En superleuk!
Hier heb ik hem geswatchd: heel veel shimmer en glans!
Hier heb ik hem op mijn lippen: hij plakt wel vrij hard en is aanwezig, je voelt hem zitten. Maar daar hou ik wel van! Als je niet van plak lipgloss houdt zou ik deze niet kopen.
Ik vind het verder wel een leuke must-have!
Xx

1 opmerking:

  1. Mooie lipgloss, a lot of shimmers, maar dat maakt hem alleen maar mooier! Perfect dat hij plakt, zelf vind ik dat altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen