zondag 26 augustus 2012

Artikel: Oogschaduw palette Action.

 Vandaag heb ik een artikel voor jullie over een baked eyeshadow van de Action. Ik kocht deze een tijdje gelede. Ik heb gekozen voor een palette met metaalkleurige tinten.
 Dit is de verpakking, vrij simpel en rond. Er zit ook een spons applicator bij maar dat gebruik ik eigenlijk nooit.
 Hier kan je de kleuren zien, op de onderste foto zie je dat ze bol zijn en dat is omdat ze gebakken zijn, het heet niet voor niets baked eyeshadow :).
 Op deze twee foto's heb ik de oogschaduw geswatchd: op de eerste foto zie je de onderste kleuren beter en op de tweede zie je de bovenste kleuren beter. Ze zijn niet heel goed gepigementeerd maar als je ze nat aanbrengt zijn ze intenser en duidelijker.
 Hier heb ik hem nat geswatchd: je ziet de kleuren veel duidelijker en ze zijn veel intenser zoals Action belooft!
 Hier heb ik een look gemaakt met de oogschaduws, ik, heb ook de gel eyeliner gebruikt die ik toen ook kocht en die jullie in de shoplog al zagen.

 Zo dat was het alweer, ik vind dit zelf een leuk palletje maar zou het wel nat gebruiken want dan is het beter zichtbaar en mooier gepigmenteerd.
XX
  Wat vinden jullie van dit palletje en hebbben jullie ook iets van de Action make-up?


1 opmerking:

  1. Leuk paletje, hou van de shimmerkleurtjes! De Action heeft leuke kleurtjes, niet spectaculair maar voor het geld is het super.

    BeantwoordenVerwijderen