maandag 20 augustus 2012

Artikel: TBS Body Butters Shea en Mango.

Een tijdje geleden konden jullie een shoplog zien waarin je 2 body butters zag verschijnen. Vandaag ga ik daar een artikel over schrijven.
 Dit zijn de verpakkingen, ik heb er 2 kleinere omdat ik er sowieso al heel lang mee doe en ik na een tijdje wel eens een andere geur wil.

Hier heb ik de mango op mijn hand gedaan. Hij ruikt niet heel sterk en een beetje yoghurt-achtig, maar wel lekker.
Dan die met Shea, hij ruikt nogal fris en ik denk dat iedereen dit wel lekker vindt ruiken. Ze smeren beide goed. Ze zijn wel voor droge huid, maar dat maakt niet zo heel veel uit.

Zo dat was het alweer, ik vind de Bodybutters van TBS heel fijn en kan ze echt aanraden.
                   Vind jij de producten van de Body shop ook zo goed?












Geen opmerkingen:

Een reactie posten