dinsdag 21 augustus 2012

Compact Powder Essence.

Vandaag een artikel over een compact powder van Essence. Ik had er echt dringend een nodig! De mijne was al heel lang kapot. Ik ga aan de hand van foto's meer vertellen over het product.
 Dit is de poeder, ik vind de verpakking vrij groot maar dat vind ik niet zo erg. Alleen om mee te nemen is het wat onhandig en ik zou het ook handiger vinden moest er een sponsje bijzitten maar dat kan je ook apart kopen in het Kruidvat.

 Er staat ook een simpel patroontje op.
Ik heb het in de kleur 2 Soft Beige.
Even geswatch...

                                            Zonder poeder (boven)
                                          Met poeder (onder)
Ik vind het een goeie poeder, hij geeft niet heel veel kleur af maar matteert wel vrij goed en het ziet er natuurlijk en niet te nep uit. Ik zou hem kunnen aanraden als je op zoek bent naar een simpele poederdie niet echt heel veel doet maar gewoon goed is.
XX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten