maandag 27 augustus 2012

Review: Vochtinbrengende Maskertjes Action

Vandaag een artikel over een set met maskertjes die ik een tijdje geleden in de Action kocht, ik verwachtte er niet te veel van maar ze zijn toch verfrissende en achteraf voelt je huid heel zacht aan. Het zijn maskerdoekjes en er zitten er 8 in, je betaalt hier € 1.39 voor.
Er staat ook op dat het perfect voor op reis is en vitamine A,C en E, kamille en natuurlijke conditiors bevat.
Er staat ook een gebruiksaanwijzing bij op de achterkant: het komt erop neer dat je het masker op je gezicht leg, een beetje aanduwt en 15 min. laat intrekken. Daarna masseer je de achtergebleven gel in. Ik heb persoonlijk het masker over mijn gezicht gewreven, hierdoor kwam er nog veel gel/ vloeistof uit.
 Wat zie ik er eng uit met dat masker!
 Hier wrijf ik het masker nog even over mijn gezicht.
Hier zie je mijn gezicht na het masker: af en toe wat rode vlekjes, mijn huid voelt fris en verzorgd aan.
Ik ben dus tevreden met deze maskertjes, ze zijn fijn en verfrissen je gezicht en dat vind ik goed. Zeker voor de prijs vind ik ze prima.
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten