woensdag 1 augustus 2012

Shoplog Primark: Deel 1: Kleren.

Vandaag heb ik een shoplog van de Primark voor jullie. Ik ga hem in een aantal delen doen omdat het anders te veel ineens is. Het is eigenlijk al een tijdje geleden dat ik naar de Primark ben geweest, het was de Primark in Luik. Ik vind de Primark echt een heel leuke winkel! Alles is goedkoop maar heeft toch een fijne kwaliteit!
Mijn aankoopjes:
                                            Simpele lange zwarte legging, €4.

                                          Roze tube sjaal met grijze zwaluwtjes, €4.

                                           Rode ballerina's met strikje, €5.
                                         Schattige gebloemde schoentjes, €4.

                                          Leuke zwarte ballerina's, €8.

                                           Hier kan je nog een detail van het hakje en het strikje zien.
                                         Basic wit topje, €2.50

                                          Basic zwart topje, €2.50
Zo dit was deel 1 van mijn Primark Shoplog alweer! De andere delen volgen nog! Ik ga waarschijnlijk niet alle delen achter elkaar posten maar met andere artikels tussen.
Groetjes,
Nena
            Gaan jullie soms naar de Primark? Vinden jullie het ook zo'n leuke winkel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten