zondag 16 september 2012

Artikel: Oogschaduw mono Gosh.

Vandaag heb ik een artikel over een mooie oogschaduw van Gosh die ik een tijdje geleden kocht. Ik vind hem erg mooi, alleen is hij niet heel sterk gepigmenteerd maar het sowieso een vrij donkere kleur dus dan is dat niet zo erg vind ik.
 Dit is het doosje: ik haat al die plakband en stickers! maar verder een vrij standaard doosje met een matte rand.
 Hier kan je kleur zien: volgens mij is dit een baked eyeshadow maar ik ben niet zeker (weten jullie dat toevallig : s), het is een vrij donkerpaarse kleur met een silveren glans en donkerdere paarse tinten doorheen.

Zoals ik al zie is hij niet heel goed gepigmenteerd, maar als het een baked eyeshadow is kan je hem uiteraard nat gebruiken.
Sorry trouwens dat ik niet weet of hij baked is of niet, ik voel me nu echt heel erg dom. Maar goed, een fijne oogschaduw dus :).
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten