zaterdag 22 december 2012

Kerstlook #1

Dit is mijn eerste kerstlook: groene ogen, roze wangetjes en rode lippen!



Als eerste begin ik met de basis: Kruidvat BB cream, Catrice Multi colour poeder, Catrice re-touch lightreflecting concealer.
Dan breng ik zoals altijd mijn Essence I love stage oogschaduwbasis aan, zodat alles mooi blijft zitten.
Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik het Hema wenkbrauwpotlood in de lichtste kleur en de Essence wenkbrauwgel.
Dan breng ik deze lichte beige kleur onder mijn wenkbrauw aan, uit mijn Only You palette.

Hierna gebruik deze lichte groene kleur, ook uit mijn Only You palette, op mijn ooglid met de Essence oogschaduwkwast.

Daarna breng ik deze iets donkerdere groene kleur aan in mijn buitenste ooghoek/deel van mijn ooglid met mijn Hema kwastje.

Vervolgens gebruik ik deze donkergroene kleur uit mijn Gosh paletteje in mijn arcadeboog met een hetzelfde Hema kwastje.

Dan blend ik het geheel nog eens met een Hema blendingkwast.
Nu krul ik mijn wimpers met een Forever 21 wimperkruller en breng ik laagje van de Maybelinne Volume Express mascra aan.

Hierna breng ik met mijn Essence blushkwast de HenM blush in de kleur 18 Sweet rose aan op mijn wangen.

Op mijn lippen breng ik de Catrice Ultimate Colour lipstick aan in de kleur Pink me up! aan.
Dit was mijn eerste kerstlook alweer! Ik ga waarschijnlijk nog 1 of 2 looks maken voor de feesten! 
XX


5 opmerkingen:

  1. Die oogschaduw basis is erg fijn, ik gebruik 'm ook! Mooie naturel tinten zitten er in dat palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie zachte ooglook en die fellere lippen passen erg goed bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankjulliewel voor jullie lieve reacties ;)

    BeantwoordenVerwijderen