dinsdag 25 december 2012

Kerstlook #2


Vandaag heb ik weer een kerstlook voor jullie! Deze keer is hij iets feller en gewaagder! Ik heb deze keer paarse tinten op mijn ogen gebruikt en rood op mijn lippen, ik ben voor een subtiele roze blush gegaan.  
Op de foto's zie je mijn ooglook, ik heb op mijn een ooglid een vrij lichte felle paarse tint gebruikt, op de buitenste helft van mijn ooglid koos ik een donkerder paars die ik ook als lijntje onder mijn oog gebruikte. Daarna heb ik een donkere paarse kleur in mijn arcadeboog aangebracht, dan heb ik het geheel geblend. Hiervoor heb ik mijn Sephora en Only You palette gebruikt, de blush komt ook uit het Sephora palette en de lipstick is van de Action. 



Op mijn ringvinger heb ik een kunstnagel gebruikt van de zeeman en op de rest heb ik gewoon een doorzichtig lakje gebruikt. Fijne feesten! 
XX

1 opmerking: