vrijdag 22 februari 2013

Opgemaakt: December-Januari-Februari.

Ik heb weer eens een opgemaakt voor jullie, deze keer heb ik vrij veel maar het is dan ook over 3 maanden verspreid.


Dit is de bak met alle spulletjes, het is dus vrij veel zoals je kan zien!
Kruidvat en Essence neusstrip: Over deze strips heb ik eigenlijk hetzelfde te zeggen, ze werken bij mij niet zodanig dat mijn poriën echt worden gekuist en dat ze dan als het ware "onstopt" zijn, maar eerder dat mijn neus minder vet is wat op zich ook al fijn is.
Hema wattenschijfjes: ja, hier kan ik niet veel over zeggen, het zijn vrij stevige en zachte wattenschijfjes. ze werken prima!


Hema: Lip rescue lippenbalsem: Ik ben echt verslaafd aan deze lipbalm! Dit is al de tweede die ik ervan opmaak en ik denk dat ik hem nog en nog en nog ga kopen! ze werken echt supergoed, ze vrij dik maar toch niet te plakken en glijden niet te hard en zorgen echt voor superzachte en gladde lippen! Zeker een aanrader!
Zeeman Disney Princess lipbalm: Dit is eigenlijk een lipbalm van mijn zusje maar ik mocht er ook een van hebben omdat ze in een setje van meerdere zaten. Ik vond ze eigenlijk wel vrij goed, het was wel meer een soort niet heel plakkerige lipgloss. Maar hij gaf een mooie glansje en voelde fijn aan, dus het was een leuk dingetje! 
Rituals T'ai chi showergel: Dit is eigenlijk een showergel die mijn mama van een vriendin kreeg maar ik mocht hem ook gebruiken! Jeuj! :-) Ik vond de substantie, het ziet er eerst als een gel uit en verandert dan naar schuim, wel cool en leuk maar de geur had meer iets weg van spuitbus vond ik! Ik vind het toch een beetje een rare geur en ook mijn mama en zus stemden hier mee in. Je ruikt ergens wel de groene thee en lotus maar ik vind de geur toch niet geslaagd. Ik zou zeker zoiets opnieuw kopen maar wel met een andere geur.
Carrefour Nectar of Nature conditioner voor droog haar: Deze conditioner doet vrijwel niks voor mijn haar, hij lost heel snel op en maakt mijn haar niet glad en zacht. Ik vind het maar niks.
Hema Reinigingsgel: Deze blijf ik echt opnieuw kopen! Ik vind dit echt de perfecte milde face wash om elke dag te gerbuiken!
Kruidvat oog make-upremover Lotion: Dit is ook weer zo'n product dat ik opnieuw blijf kopen! Ik wissel meestal wel af tussen de 2 phases en lotion versie maar ze zijn beide goed.
Essence My Skin mattifying cream Normal to combination skin: Dit is echt een geweldige crème! Hij matteert en hydrateert super goed, hij is ook erg licht en dun dus daardoor kan je hem makkelijk uitsmeren. Een echte aanrader! Deze koop ik zeker opnieuw!
Carrefour Bio zuiverend gezichtsmasker: Hier ben ik minder fan van! Ik vind dat hij ten eerste al niet hard genoeg scrubt, er zitten enkel pitjes in en geen echt 'hardere' scurbdeeltjes. Ten tweede vind de ik geur niet lekker, hij ruikt naar anijs en munt. Dus dat is nogal een straffe geur. Ik zou hem hierdoor ook niet opnieuw kopen. 
Catrice Skin Finish poeder: Ik heb deze poeder echt een tijdje gebruikt en vond hem fijn, hij matterde goed en hij was zuinig. Ik ga hem natuurlijk niet weggooien maar ik ga er later nog wel een gekleurde dagcrème/bb cream van maken. 
Hema Nail nagellakremover met acetone: Ja, hier kan ik niet veel over zeggen. dit is gewoon een fijne nagellakremover met een handige opening, het is een klein gaatje zodat er niet te veel uitkomt. 
Zo, dit was mijn opgemaakt alweer. Deze keer waren het veel dingen dus is het artikel redelijk lang maar je moet zelf maar weten welke dingen je leuk vindt om te weten en te lezen. 
XX



1 opmerking: