vrijdag 1 maart 2013

Shoplogje Zeeman

Ik ga af en toe eens naar de Zeeman om er wat rond te neuzen en eens te kijken of ze leuke dingetjes hebben. Dit keer heb ik weer een paar spulletjes gekocht.
Ik heb ze voor de gemakkelijkheid in een bakje gedaan dat ik ook heb gekocht, ze hadden dit in meerdere kleuren en het kostte €0.79.
Nu de inhoud van het bakje! Ik kocht een panty voor €1! Op de sticker staat €2 maar aan de kassa bleek het nog maar €1 te zijn! verder kocht ik nog lijmstiften voor €0.99 en geurende kleerrolers met vanille voor €0.99.

Dat was mijn shoplogje alweer! Ik ga nergens een review over schrijven maar ik kan wel zeggen dat de rollers hele grote pluizen niet weghalen maar kleinere pluisjes wel. De panty/leggning zien jullie misschien nog eens in een OOTD voorbijkomen!

XXNena

2 opmerkingen: