vrijdag 5 april 2013

EOTD: Paars en pastelgroen!

Ik heb vandaag een "Eye of the day" voor jullie! Ik heb een look gemaakt met paarse en groene tinten.


Dit zijn alle producten die ik heb gebruikt:
-Eye shadow base Essence (van de pigments, vond mijn andere niet maar deze is ook heel goed)
-Stift eyeliner, super fine eyeliner Essence
-Max Factor masterpiece max mascara
-Essence paarse Sorbet oogschaduw, LE Snow Jam
-Essence lichte matte groene kleur, matt effect, Lime Time
-Essence paarse shimmer kleur, metallic effect, 19 Disco Diva
 Ik heb als eerste de oogschaduwbasis aangebracht. Daarna heb ik de groene kleur in mijn binnenste ooghoek aangebracht, de snow jam oogschaduw op mijn ooglid en de donkerdere paarse in de crease! Dan zette ik een dun lijntje eyeliner en bracht ik mascara aan op mijn wimpers! Klaar! Ik ben helemaal niet lang met deze look bezig geweest en vind het resultaat echt super! Het is wel niet echt een lente look maar meer iets voor koud weer, maar je kan natuurlijk dragen wat je wil ;-).
Laat maar weten of jullie vaker looks willen zien en wat jullie van deze look vonden!
XXX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten