zaterdag 20 april 2013

Mijn Beauty Re-buys!

Er zijn altijd dingen die je maar opnieuw blijft kopen omdat je ze zo fijn vindt of omdat je ze blijft gebruiken. Zo heb ik ook een paar producten en die ga ik vandaag aan jullie laten zien.

Als eerste deo, mij maakt het vaak niet echt uit welke deo ik heb, ik kies gewoon altijd een random niet te dure roller deo. Deze is van Kruidvat.
Dan als tweede deze concealer van Essence, de stay natural concealer. Ik vind deze goed omdat hij zoals de naam zegt een natuurlijke dekking geeft. Je kan hem ook opbouwen voor een dekkender effect.
Een derde re-buy is de Essence I love stage oogschaduwbasis, dit vind ik een prima oogschaduwbasis, mijn oogschaduw blijft de hele dag mooi zitten.
Als laatste heb ik dan nog de Essence Coverstick, deze bedekt puistjes heel goed maar blijft wel niet de hele dag zitten. Dat wordt door de compacte verpakking opgelost, je kan hem makkelijk overal mee naartoe nemen.
Ik kan eigenlijk alle producten aanraden en ik blijf ze eigenlijk telkens opnieuw kopen omdat ze zo goed werken! Als jullie vaker dit soort artikels willen zien met andere re-buys (ik heb er nog wel een aantal) dan moet je het maar laten weten in de comments!
XNena





Geen opmerkingen:

Een reactie posten