donderdag 18 april 2013

The Body Shop Body Lotion en Parfum set: Japanese Cherry Blossom!

Ik kreeg voor kerst deze set van The Body Shop, ik weet dat kerst echt al veel te lang geleden is maar ik wilde er toch nog iets over schrijven. In de set zit een bodylotion en een parfum met de heerlijke Japanese Cherry Blossom!


Als je de doos opendoet zie je dat beide producten vast zitten in een plastic met een karton overgeplakt, dit kan je er ook uithalen.
Het is wel redelijk moeilijk om de producten uit de box te halen, ze zitten nogal stevig vast. Maar zo blijft het ook beter zitten! Dan over de producten! Ze ruiken beiden naar de heerlijke frisse en zoete Japanese Cherry Blossom, ik vind het altijd moeilijk om een geur te omschrijven maar het is in ieder geval een lichte zoete en frisse bloemetjes geur! Het parfum blijft redelijk lang hangen, ik ruik het bijvoorbeeld nog als ik me 's avonds omkleed :-). De body lotion smeert ook makkelijk uit maar de geur blijft niet zo lang hangen als de parfum.
 Hier kan je de ingrediĆ«nten van de Body Lotion zien, ik heb de foto groter gemaakt omdat je het anders niet kon lezen. Er zit uiteraard parfum in omdat het anders natuurlijk geen geur had. Verder zit er wel geen alcohol in, dus dat is positief!
Hier kan je ingrediƫnten zien van het parfum. Normaal maakt dit niet echt veel uit maar ik vermeld ze toch even. Er zit 70% alcohol en uiteraard parfum in!
Ik vind beide producten echt heerlijk en kan ze zeker aanraden! Ik weet niet of ze ze nu nog in een set verkopen maar ze hebben ze zeker nog!
X

1 opmerking:

  1. Mijn vriendin heeft deze bodylotion ook en zelf heb ik er de body butter van gehad. Inderdaad een heel specifieke zoete geur.

    BeantwoordenVerwijderen