dinsdag 21 mei 2013

Nep-nagelsetje: review!

Ik kocht een tijdje terug in een 1 euro winkeltje een setje nepnagels, rechts op de foto. En ik wilde ze eens proberen dus ik nam ze voor 1 euro mee. Even voor de duidelijkheid, ik hou niet van superlange nepnagels of kunstnagels (hoe je het noemt) en vind dat voor 14-jarige meisjes ook niet mooi maar ik knip ze altijd veel korter en dan is het wel mooi vind ik.


Zo zien de nagels eruit als je ze opplakt! Ik vind het nu echt gruwelijk uitzien, zo lang :). De lijm is wel redelijk lopend waardoor de helft op je vingers of op de bovenkant van de nagels zit. Dat is wel een minpuntje maar je kan nagellijm volgens mij ook wel apart kopen!
Hier zie je alle nagels die ik er heb afgeknipt want daarvoor zag het er niet mooi uit.
Dat ziet er al veel beter uit! Wel een nadeel: doordat ik met de lijm heb gemorst zijn sommige nagels brobbelig maar dan kan je met nagellak remover wel oplossen denk ik, dat heb ik zelf niet gedaan.
Nu zijn ze helemaal af! Maar ondanks de vele laagjes nagellak waren de nagels door de lijm nog steeds brobbelig maar het zag er op zich wel mooi uit. De nagels bleven eigenlijk niet goed zitten omdat de lijm al snel (na een dagje) loskwam. De nagels zijn echt supergoed maar de lijm is minder goed wat jammer is maar je kan lijm van een ander setje gebruiken of

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen