dinsdag 18 juni 2013

Favoriete winkels!


Ik zag daarnet op de blog http://www.beautywithbabette.nl/ een leuke soort van tag, genaamd mijn favoriete winkels! Ik vond het een leuk idee en dacht ik zelf ook wel kon doen dus bij deze! Jullie moeten zeker Babette haar blog eens bekijken want ze is echt heel leuk meisje :). Ik heb trouwens de winkels genummerd maar dat wil niet per se de volgorde van leuk naar minder leuk aanduiden, ik heb ze gewoon in een willekeurige volgorde gezet!



1.Ici Paris!
Ici Paris vind ik echt een leuke winkel omdat ze er zo'n mooie producten hebben en omdat alle parfum zo lekker! Echt helemaal een winkel voor mij :).

 
2. H&M!
Ik vind de H&M ook een leuke winkel omdat ze er altijd leuke betaalbare kledij, cosmetica en accessoires hebben! Ik denk dat ik er eigenlijk altijd wel leuke dingen tegenkom!


3. Kruidvat!
Ik vind het Kruidvat ook echt een leuke winkel omdat ze er vanalles hebben en ik vind de make-up dan altijd het leukst! Ik vind er ook altijd leuke dingen en ik ben meestal ook helemaal fan van de Limited Editions (LE) van Catrice en Essence!

4. Forever 21!
Forever 21 is ook een leuke winkel omdat het er ten eerste ookal geweldig uitziet! Ik vind dat vooral de juwelen heel leuk zijn en ook heel betaalbaar, de kleren vind ik meestal wat minder maar wel leuk.

5. Lush!
Ik vind Lush een heel leuke winkel omdat ze natuurlijke en heel goeie producten hebben! Alles ruikt altidj superlekker, Lush is echt een topwinkel! 

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten