zondag 16 juni 2013

Nagellak Dupe Dior Birds of Paradise Zomercollectie 2013!

Ik heb al een tijdje een nagellak in mijn bezit van de H&M in de kleur "Fantasy Ocean" toen ik in de Ici Paris kwam (voor een cadeau) en zag dat Dior een nieuwe zomercollectie had, birds of paradise genaamd. Toen ik de appelblauwzeegroene kleur zag met de gouden glans deed die me meteen aan mijn H&M nagellak denken!
 Dit is mijn nagellak, gewoon van de H&M dus.
Dior Bird of Paradise Vernis Duo 01 Samba Swatch (4)
En dit is die van Dior! (Bron foto: kai's obsession)
Hier heb ze ik allebei naast elkaar gezet met Photoshop, je kan nu duidelijk zien dat die van H&M meer glitter heeft en een beetje anders is.
 Maar ik vind ze echt hard op elkaar lijken! Alleen heeft die van de H&M meer glitter en is die iets groener. Ik denk dat ze die H&M nagellak niet meer hebben want hij is van een paar jaar geleden en hij staat niet op de webshop. Maar als je hem tegenkomt is het zeker de moeite!
xNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten