zondag 30 juni 2013

So me BB cream Action!

Gisteren konden jullie in mijn Action shoplog deze BB cream al voorbijzien komen. Vandaag heb ik daar een artikel over! Lees mee!


Zo ziet de verpakking eruit, wit met blauw en bruine en roze accenten. Verder staat er wat informatie op waar ik dadelijk meer over vertel.
Ik kocht de crème in de lichtste kleur. Hij heeft een SPF van 15.
Dit is wat Action zegt over de BB cream: 
Maakt de huid glad en egaal voor een perfecte teint. So Me BB cream is een lichte, niet-vette formule voor een ogenblikkelijk stralende huid. Een vleugje make-up egaliseert oneffenheden en imperfecties, terwijl de krachtige, vocht-inbrengende ingrediënten en zonnefactor 15 voor een zachte en beschermde huid zorgen. Voor een kant-en-klare perfecte teint. 
Gebruiksadvies: (eigen woorden)
Het komt erop neer dat je de crème op een gereinigde huid moet aanbrengen en dat je het (uiteraard) egaal moet uitsmeren met je vingers of een sponsje. 

Wat is er waar van wat Action zegt over de BB cream en wat is er niet waar?
Hij maakt je huid redelijk egaal, maar enkel als je bijna geen puistjes hebt, dus als je van jezelf al een egale huid hebt :). Hij voelt inderdaad licht aan maar is wel redelijk vet, dus dat is een minpunt. Zoals ik al zie egaliseert hij je huid niet echt goed.  Een zachte huid krijg je wel maar dus ook redelijk vet.
Mmh..Action is behoorlijk overenthousiast over dit product.
Dit zijn alle ingrediënten. Ik weet hier zelf niet echt veel over maar als je bijvoorbeeld allergisch bent aan een bepaalde stof kan je wel zien of ze er in zit, moest de foto niet duidelijk genoeg zijn kan je het altijd vragen in de reacties en dan kijk ik voor je of het erin zit!
Zo ziet de tube eruit: wit met terugkomend blauw en roze, redelijk basic maar wel duidelijk. De tube bezit 50 ml product.
Er zit een beschermend soort van plakkertje op de opening, zo ben je zeker dat de crème ongebruikt is en je kan hem met het plakkertje ook lang bijhouden.

Op de bovenste foto kan je zien dat ik de crème op mijn hand had aangebracht en op de onderste heb ik hem uitgesmeerd. In het begin ziet het er veelbelovend en goed uit maar als je het uitsmeert is het heel doorzichtig en glans het enkel, jammer!
De bovenste foto is 'voor', de onderste 'na'. Je ziet ook hier weinig verschil en amper dekking. Je gezicht glanst enkel een beetje.
Ik had meer van de BB cream verwacht maar hij koste ook maar 2 euro dus dat is heel goedkoop. Ik vind hem goed omdat hij een lichte glitter in zich heeft en mooi glanst dus je kan hem als dagcrème gebruiken of mengen met te donkere foundation. Maar hij is minder goed omdat hij echt niet dekt!
x






1 opmerking: