maandag 1 juli 2013

Coming soon op MadamNailPolish!


Ik dacht dat het een keertje leuk was om een soort van 'preview/coming soon' artikel te maken. Hierin laat ik zien welke artikelen jullie de komende week/2 weken kunnen verwachten op mijn blog. Zoals jullie misschien al weten heb ik nu vakantie voor 2 maanden, jeej! Dus ik heb veel tijd om aan mijn blog + Youtube te werken! Oké, laten we beginnen met het artikel :)!



1: Favoriete steden! Ik wil een soort tag maken van mijn favoriete steden, ik ga dan een artikel maken met een foto van de stad en waarom ik de stad zo leuk vind en dat soort dingen :).
2: Primark shoplog! Ik ben 1 week geleden naar de Primark in Rotterdam geweest! Ik heb hier al een shoplog-filmpje van gemaakt dus dat mogen jullie ook verwachten binnenkort!
3: Liebster Award! Ik ben door Amber genomineerd voor een Liebster Award! Dit is eigenlijk een manier om meer blogs te leren kennen door 11 vragen te beantwoorden en je moet dan zelf ook 11 vragen opstellen en 11 bloggers nomineren!
4: Masker review! Ik heb echt een heleboel maskers waarvan ik sommige al heb getest en gefotografeerd en alles maar dus nog steeds geen review over heb geschreven! Andere moet ik nog testen en nog een review van schrijven maar daar komt dus de komende weken verandering in!
5: Weekend Zeeland! Ik ben met familie een weekendje naar Zeeland geweest en daar heb ik foto's gemaakt en gefilmd dus daar komt ook nog een artikel van!µ

6: Decluttervlog! Voor degenen die niet weten wat 'Decluttering' of een 'Decluttervlog' is zal ikhet even uitleggen, als je 'declutter' ga je door je make-up/andere spullen en kijk je wat je bij wilt houden en wat je écht gebruikt en écht nodig hebt! Je kan hiervan heeel veel filmpjes op Youtube van vinden. Ik persoonlijk heb het hele gebeuren door Mascha ontdekt en ben haar hier ook heel dankbaar voor, degene die er officieel ooit mee begonnen is is pinksofoxy, zij heeft heel haar huis zeg maar 'gedeclutterd' en ze heeft hier ook een 7-delige video-'serie' van gemaakt, heel inspirerend en door haar heb ik echt zoveel dingen weggeven en besef ik dat het niet leuk is om zoveel te hebben dat je toch nooit gebruikt. Mascha is trouwens ook bezig met het maken van dit soort filmpjes dus ga die zeker kijken! Je kan het mijne dus binnenkort ook gaan verwachten!


Oké, dat was alles! Ik ga artikels maken van al deze dingen en ik ga dat zo snel mogelijk doen!
Groetjes,
Nena.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten