donderdag 25 juli 2013

Action Exfoliating masker!

Ik kocht een hele tijd geleden een aantal maskertjes in de Action, sowieso hou ik het redelijk simpel met huidverzorgingl: oogmake-upremover, reinigingsgel en toner. Af en toe gerbuik ik wel eens een maskertje, deze keer heb ik een review over het exfoliating masker dat ik kocht, een andere keer ga ik een review over het peel-off maskertje maken! Lees mee!


Zo ziet de verpakking eruit. Wit, met foto's van de ingrediƫnten, perzik en walnoten. Het masker bestaat uit 2 delen, je kan het dus 2 keer gebruiken, dit vind ik een pluspunt!
Hier staat alle informatie:
Wat vertelt Action over het masker?
Verwijdert op milde wijze dode huidcellen voor een zichtbare jongere huid. U voelt zich weer prima na het gebruik van dit exfoliating masker, dat uw vrijmaakt, zodat de huid weer kan ademen. Het verwijdert dode huidcellen op milde wijze met als resultaat een soepele en schone huid. 
Wat klopt hiervan?
Het verwijdert inderdaad dode huidcellen, maar of je huid er nu veel jonger uitziet, dat is niet helemaal waar. Je huid voelt fris aan, je voelt je dus ongeveer prima (vind ik persoonlijk nogal een rare zin ). Je huid voelt redelijk soepel en schoon aan. 

Action vertelt ook nog wat je moet doen voor een optimaal gebruik:
-Was je gezicht grondig
-Breng gelijkmatig met je vingertoppen aan en masseer 1 minuut lang
-Vermijd ogen en lippen
-Laat 10 minuten zitten, masseer 1 minuut
-Spoel af met water
-Dep droog
-Gebruik 1 keer in de 14 dagen
 Zo ziet het eruit als je de verpakking opendoet, ik vind het zo nogal onhandig werken dus daarom heb ik het in een potje gedaan. Het masker heeft een paarse kleur en de geur, oh echt heerlijk! Echt een superzoete, vrouwelijke geur, Love it!
Zo ziet het masker eruit op mijn gezicht, ik zie er trouwens nogal moe uit op deze foto, maar dat komt omdat het ochtend was, ik heb mijn pyama ook nog aan op de foto :).Het masker voelt fijn aan op mijn gezicht, redelijk koud en fris.
Dit is mijn gezicht achteraf, ik heb geen vooraf foto maar in principe is het bijna geen verschil. Mijn huid voelt iets zachter en gladder aan maar verder deed het niks, leuk voor een beautynamiddagje met vriendinnen maar geen geweldige werking.
Ik kan het masker niet echt aanraden, het doet niet echt veel, je gezicht voelt zacht aan maar daar blijft het ook bij. Jammer!
X





1 opmerking:

  1. Helaas, maar wel goed dat je hem hebt uitgetest. De walnoten vond ik er wel verrassend in!

    BeantwoordenVerwijderen