woensdag 24 juli 2013

Neerpelt shoplog!

Ik had bij mijn moeke (oma) een shoplog opgenomen, ik had een paar dingetjes in Neerpelt (waar mijn moeke woont) gekocht maar ik had het daar met de webcam opgenomen en ik kan het niet in een blogpost krijgen daarom moet ik een linkje plakken waar je op kan klikken en dan kan je het filmpje zien, je kan dan ook op mijn Youtube kanaal abboneren, ik heb het filmpje trouwens een paar dagen geleden gemaakt maar ik was dus zoals gezegd bij mijn  moeke en ik heb dus de tijd die ik had gevuld met proberen om het in een blospost te krijgen!n Hier is de link, veel kijkplezier: http://www.youtube.com/watch?v=bkbUR7GHkaE !
X

2 opmerkingen:

  1. Wauw, je Engels is echt enorm goed! :) Ik vind de rode lipliner echt gorgeous, love the colour. De groene nagellak van Catrice, woa.. I WANT! Yes, de Acopalips ofzo is echt awesome. :) Ze werken ook enorm fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! inderdaad echt geweldige producten :) ben blij dat ik ze heb gekocht ;)

      Verwijderen