vrijdag 19 juli 2013

Action Max waterproof mascara review!


Ik was al een tijdje op zoek naar een goede waterproof mascara en toen ik deze in de Action zag wou ik heb zeker een kans geven, ik nam hem voor een klein prijsje van 99 cent mee! Ik had ook al veel goeie dingen over de gewone versie gehoord maar omdat ik dus naar een waterproof op zoek was vond ik het wel beter om meteen een waterproof versie te kopen! Lees mee!



Zoals je op de foto kan zien zit de mascara in een plastic verpakking, dat vind ik persoonlijk een pluspunt omdat je dan zeker bent dat hij nog niet is gebruikt. Verder staat er vooraan op dat hij waterproof is, zwart is en een vernieuwde rubber borstel heeft.
Er zit zoals je kan zien een dopje op de mascara en het borsteltje zit apart in de verpakking, zo kan je het borsteltje eerst nog bijvoorbeeld voor je wenkbrauwen gebruiken, dit is een handig extraatje.

Op deze foto (ik heb hem opzettelijk heel groot gezet) zie je de ingrediƫnten duidelijk.
Hier kan je het effect van de mascara zien, op de bovenste foto draag ik niks en op de onderste draag ik de mascara, ik heb trouwens nogal zitten knoeien en ik kijk ook nogal raar op deze foto maar het gaat om de mascara :).  De mascara geeft een natuurlijk effect, niet heel volumueus of iets dergelijk gewoon een redelijk subtiel en natuurlijk effect. Ik hou hier persoonlijk wel van! Ik zou deze mascara dan ook aanraden als je van natuurlijke wimpers houdt, als je meer van heel lange wimpers houdt is deze minder geschikt!

Verder is hij vrij waterproof,  als je er mee onder de douche gaat heb je wel een beetje zwart onder je ogen maar een regenbui overleeft hij min of meer, hij is niet heel waterproof maar het kan er mee door!

Verder heb ik nog een heel leuk weetje! De mascara is zoals Action hem noemt 'cruelty free' en dus niet op dieren getest! Dit staat trouwens op alle Action make-up die ik heb gekocht dus alles is dier-proefvrij (zoals alle Europese cosmetica tegenwoordig)! Dit vind ik persoonlijk een groot pluspunt!
X


1 opmerking:

  1. Nou dat is een veel beter resultaat dan ik had verwacht van een waterproof Action mascara! Leuk dat je hem hebt getest.

    BeantwoordenVerwijderen