zaterdag 6 juli 2013

Biocura gezichtsscrub!

Vandaag heb ik een artikel voor jullie over deze gezichtsscrub van Biocura! Ik had hiervoor ook al eens een gezichtsscrub gehad van Carrefour Bio maar die scrubte niet goed dus daarom wou ik deze eens proberen!



Biocura zegt dat het een zachte gezichtspeeling is, die je huid een vitale uitstraling geeft verder zegt het ook nog dat dit een zachte reiniging voor een soepele huid is met vitamine E en provitamine B5. Of de scrub echt zo goed werkt zal je zien in rest van de review :).
Ik wou nog even vermelden dat er 100 ml in de tube zit.
Zoals je kan zien ziet de scrub er goed uit! Er zitten veel scrubdeeltjes in en hij scrubt mijn huid echt heel goed! Als je zachtjes over je gezicht wrijft scrub je je huid echt goed zonder dat het pijn doet, achteraf is je huid wel een beetje rood maar als je wat moisturizer aanbrengt voelt je huid egaal en zacht aan!

Ik ben zeker tevreden over deze scrub, ik weet wel niet meer exact hoeveel hij koste maar ik dat de prijs rond de 2, 3 euro ligt wat heel betaalbaar is!
x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten