donderdag 11 juli 2013

Favoriete Steden!

 


Ik dacht dat het leuk was om 'mijn favoriete steden' met jullie te delen! Ik ga gewoon een aantal steden laten zien die ik echt superleuk ik vind, waar ik bijvoorbeeld zou willen wonen of die ik heel graag eens zou bezoeken!





Allereerst: LONDON! Ik ben echt een super-fan van London, ik wil het er liefst gaan studeren en gaan wonen na de middelbare school, lijkt mij helemaal geweldig! In de London zijn er ook superleuke winkels en winkelstraten. En....ik hou echt van Britse accenten en vooral van het Londonse accent!
 
Ten tweede New York, hier zou ik echt supergraag eens naartoe gaan! Ik zou er ook wel willen wonen maar het is zo ver weg van ons kleine Belgen-landje en dat is dan weer iets wat ik minder leuk vind!


Ten derde: Stockholm! Stockholm lijkt mij een rustige en mooie stad dat dan weer totaal anders is dan London of New York maar deze stad zou ik toch ook graag eens bezoeken!
 
 Ten vierde: Tokyo! Tokyo lijkt mij ook echt een geweldige stad, ik vind Aziatische dingen sowieso altidj superschattig en origineel dus Tokyo lijkt mij een hele leuke stad!

Als laatste: Parijs! Dit is de enige stad van het rijtje waar ik al ben geweest en Parijs vind ik ook echt een leuke stad, er is zoveel variatie en het lijkt me ook best leuk om daar te wonen, echt zeker een aanrader om te bezoeken!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn favoriete steden te zien!
En nu vraag ik aan jullie wat zijn jullie favoriete steden?
x 

3 opmerkingen:

  1. Ik wil echt in Stockholm en Londen gaan studeren, Berlijn lijkt mij ook wel een cool stad. Dit jaar ga ik naar San Francisco die stad staat ook echt op mijn lijstje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Londen met stip is geweldig, maar Vancouver beats it. Tokyo zou ik ook wel eens willen bezoeken, net als New York. Lijken me giga-lichtsteden.

    BeantwoordenVerwijderen