dinsdag 9 juli 2013

Random foto's van afgelopen tijd: Juni en Juli!



Ik dacht dat het weer eens een leuk was om een paar random foto's van de afgelopen tijd te laten zien. Ik hoop dat jullie dat leuk vinden!


Starbucks koffie! Ik heb deze gewoon in de supermarkt gekocht, het was een caramel machiatto en ik vond het heel lekker! Het is eigenlijk dus gewoon een koude koffie met een karamelsmaak maar echt superlekker!
Deze foto heb ik in de supermarkt gemaakt, ik wou eigenlijk gewoon voor de lol een foto maken en uiteindelijk zag het er echt cool uit met die lampen :).
Kanten legging en snoepjes, jeej :).
Dinant!
Schweppes Lemon, yum yum!
Lichtblauwe nagels van Primark, komt nog een filmpje over!

Ik hoop dat jullie dit kleine update-je leuk vonden!
XNena

2 opmerkingen:

  1. Mooie legging, waar komt die vandaan? Schweppes is echt lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. H&M, wel van de Conscious collectie maar ik heb hem in de solden gekocht want die collectie hebben ze nu niet meer :) x

      Verwijderen