donderdag 1 augustus 2013

Action nagellak!

Ik kocht een tijdje geleden in de Action deze twee nagellakjes. Ik vond de kleuren mooi en voor 50 cent wou ik ze zeker eens proberen! Als je wil weten of ze echt zo goed zijn voor die 50 cent, lees dan verder!


Wat vertelt Action over de nagellak?
Geeft uw nagels een perfecte glans. Verbetert de weerstand van uw nagels.
Tip: Om de nagellak langer mooi en de glans perfect te houden. 
1: Breng eerst een transparante basislak aan. Deze lak beschermt uw nagels.
2: Breng daarna de gekleurde lak aan.
3: Breng tot slot nog transparanre topcoat aan. 
Verwijderen met nagellak remover


De nagellak geeft je nagels een mooie glans maar nu ook geen overdreven high shine of gel look, gewoon een normale glans. Of het de weerstand van mijn nagels verbeter, mmh..je nagels worden sowieso al niet gezonder door nagellak te dragen maar een basecoat of verzorgende nagellak helpt om ze in goede conditie te houden, deze nagellak doet dat niet echt, ik merk geen verschil met andere lakken.
Net zoals de andere producten van Action zijn deze nagellakjes 'cruelty free', wat betekent dat ze niet op dieren zijn getest! Ik vind dit een heel groot pluspunt! De nagellak is 6 maanden houdbaar.
De paarse nagellak heet Purple Sky en de gouden Gold. Ik vind het leuk dat Action de nagellak namen geeft!
Zo zien de kwastjes eruit, redelijk basic maar ik vind ze wel goed lakken!
Op de bovenste foto draag ik 1 laagje nagellak en op de onderste 2. De nagellak dekt al redelijk na 1 laagje maar ziet er na 2 laagjes toch beter uit!
De nagellak droogt redelijk snel, ik was aangenaam verrast en blijft zo'n 2 tot 3 dagen zitten!
Ik ben best wel tevreden over deze lakjes! Ik was dan ook niet zo blij toen de gouden lak op de grond viel en het glazen flesje brak waardoor alle nagellak op de grond liep en ik hem dus niet meer kon gebruiken :(. Maar als ik nog eens naar Action ga neem ik zeker een nieuwe mee!
X





Geen opmerkingen:

Een reactie posten