woensdag 28 augustus 2013

Snelle, Makkelijke make-up look!


De school begint alweer bijna en sommmigen zijn zelfs al begonnen, daarom dacht ik dat ik misschien een makkelijke en snelle make-up look kon maken! Zoals ik al zei kan je deze look makkelijk maken en hij bestaat ook uit budget producten. Lees snel verder als je wilt weten hoe je de look kan maken!


Als basis gebruik ik een coverstick van Essence onder mijn ogen en op eventuele oneffenheden. Ik poeder het geheel af met de Catrice Skin Finish poeder met een Primark blush brush.


 Voor de ogen gebruik ik de Essence I love stage eye shadow base als basis. De oogschaduw hou ik heel simpel en natuurlijk, ik gebruik daarvoor de Essence oogschaduw in de kleur Matt effect 22 Blockbuster en die breng ik aan met een HEMA oogschaduw kwast. 
 Daarna trek ik een dun lijntje op mijn bovenste wimperrand met het Essence kajal pencil  in de kleur 01 Black en als mascara gebruik ik de Essence all eyes on me black waterproof mascara. 
Mijn wenkbrauwen vul ik in met de Catrice eye brow stylist in de kleur Date with Ash-ton en ik houd ze in de juiste vorm met de Catrice lash/brow designer. 
 Als laaste breng ik deze pearl shine lip care lipbalsem van de Action aan op lippen!
Dit is het resultaat, heel simpel en natuurlijk maar daar hou ik wel van! Ik hoop dat jullie de look leuk vonden en hem misschien ook eens gaan proberen!
X

1 opmerking:

  1. Erg mooi en natuurlijk gemaakt. Makkelijk snel voor je naar school moet.

    BeantwoordenVerwijderen