dinsdag 3 september 2013

Easy Paris oogschaduw!

Ik kocht in Spanje deze mono oogschaduw van Easy Paris, ik vond de kleur heel mooi en hij was maar €1 dus ik besloot om hem te testen en te kijken of hij voor dat geld een goede oogschaduw is!


De oogschaduw zit in een plastic doosje met een doorzichtig dekseltje, de verpakking ziet er niet echt geweldig uit, hopelijk is de inhoud dat wel! De sponsapplicator is vrij goed, een beetje rubber-achtig en stevig!
Ik kocht deze oogschaduw in de kleur 01, ik heb de foto extra groot gezet zodat je de sticker goed kan zien.
De kleur is echt supermooi, een beetje oranje-roze met een zilveren glitter! Heel mooi!
De pigmentatie is ook echt supergoed, het is niet heel duidelijk op de foto maar de kleur is wel echt heel mooi, heel creamy, zacht en niet poederig!
Hier zie je dat ik de kleur op mijn ooglid heb aangebracht, de kleur is makkelijk aan te brengen met de sponsapplicator maar ook met een oogschaduw kwast.
Er is wel een nadeel, je moet sowieso oogschaduwbasis gebruiken want de oogschaduw gaat heel hard in de lijntjes trekken, maar zelf gebruik ik altijd oogschaduwbasis dus vind ik dat geen probleem.

Ik kan deze oogschaduw zeker aanraden, als je er eens zo een tegenkomt moet je er zeker over denken om er een aan te schaffen!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen