zaterdag 5 oktober 2013

Essence Glossy Lipbalm: Strawberry cheesecake!

Het is al een tijdje geleden dat ik de nieuwe Essence lipstick en deGlow in the dark topcoat  reviewde maar ik heb nog een 2 andere Essence producten waaronder deze lipbalm die ik nog moet reviewen. Toen ik hoorde dat Essence nieuwe Glossy lipbalms uitbracht was ik meteen nieuwsgierig want de vorige waren namelijk veel te lopend en ze gleden zo van je lippen af, daarom besloot ik om een van de nieuwe mee te nemen!



De lipbalms zitten nog steeds in een schattig tubetje met leuke kleurtjes.
Ik heb hem in de kleur 01, er zit 8 ml in en je kan de lipbalm 24 maanden houden.
De lipbalm zit zoals je al kon zien in een tubetje, de opening is schuin afgesneden wat ik goed vind werken.
Hier kan je de swatchen zien, de lipblam is lichtroze. Toen ik hem op mijn lippen aanbracht vond ik wel dat de substantie nogal dun en waterig is, het had ietsje plakkeriger en dikker gemogen maar dan was het geen 'balm' maar meer een 'gloss'. Hij ruikt trouwens ook heel lekker, niet te zoet en naar aardbei!

Ik kan deze lipbalms voor 1 euro zeker aanraden en ik vind de tubetjes ook heel handig, het zijn leuke glossjes als je van een iets dunnere substantie houdt maar ik zou deze skippen als je meer van een gepigmenteerde en iets plakkerigere lipgloss houdt, maar voor 1 euro kan je ze niet laten liggen!

XNena

3 opmerkingen:

  1. Zelf heb ik er hier ook eentje van, ik weet alleen niet meer welke, haha. Ik vind hem ook wel heel plakkerig maar hij ruikt inderdaad wel heel lekker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb mango icecream en vind deze zoo fijn! heel veel mensen vonden hem tegenvallen maarja wat verwachten hun dan van een 1 euro lipgloss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lipgloss voor 1 euro? Moet ik hebben! Voor de naam alleen al! x

    BeantwoordenVerwijderen