dinsdag 8 oktober 2013

Favoriete Youtube video's!

Ik vond het wel een leuk idee om mijn favoriete Youtube video's met jullie te delen, ik heb deze week trouwens niet veel gepost omdat we heel veel toetsen hebben voor school dus dat wou ik even zeggen :-). De laatste weken en dagen heb ik een heleboel leuke en grappige filmpjes ontdekt en die wil ik met jullie delen!
'What does the fox say? Ding-ding-ding-ding...' Ik denk dat bijna iedereen dit filmpje wel kent, het is echt super populair op Youtube! Ik vind het in ieder geval hilarisch en het is zeker de moeite om het te kijken zeker als je het nog nooit hebt gezien :-). 

Dit filmpje dat 'dit is milan' een paar dagen geleden postte vind ik ook heel grappig, Milan laat hier 20 niet-bestaande dansmoves zien, lachen gegarandeerd! 

Dit filmpje van 'PewDiePie' is ook een heel leuk filmpje, het is echt super garppig, het heet dan ook 'How to, smile' wat je, tijdens het kijken heel veel doet :-). 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een aantal van mijn faboriete Youtube videos te zien!
XNena

3 opmerkingen:

  1. Haha, PewDiePie! En what does the fox say... leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De blije terrorist was toch best eng =] Volgens mij kan hij echt wel goed dansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aahw, grappig! Ik vind pewdiepie ook altijd heel leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen