woensdag 30 oktober 2013

Halloween look #2: Barbie Doll!


Vandaag heb ik weer een halloween look voor jullie! Deze keer is hij niet zo eng als de vorige maar eerder schattig en leuk. Ik heb me namelijk op Barbie laten inspireren. Dus ik hoop dat jullie dat leuk vinden om te zien! (use the translate bar if you want to read the post in another language!) 



Hier kan je de look van dichtbij zien: hij is uiteraard vrij opvallend. Ik heb veel producten gebruikt en ik weet zelf ook niet exact meer welke allemaal dus ik ga gewoon vertellen welke soort producten je nodig hebt.

Voor de basis heb ik foundation gemengd met bb cream, concealer en poeder gebruikt. Voor wat meer kleur in mijn gezicht te brengen gebruikte ik een peachy roze blush, bronzer en  highlighter. De bronzer heb ik tegen mijn haarlijn, onderaan mijn kaaklijn en onder de blush aangebracht. De highlighter heb ik op mijn jukbeenderen en boven de blush, op mijn neus, kin en voorhoofd aangebracht.
Mijn ogen heb ik vrij heftig opgemaakt, op het ooglid een matte felroze kleur, als highlighter in de binnenste ooghoek een matte lichtblauwe kleur en in de arcadeboog een fellere lichtblauwe kleur. Ik gebruikte vloeibare eyeliner voor een mooi lijntje. Mijn wenkbrauwen tekende ik met een bruin wenkbrauwpotlood, dit deed ik iets heftiger als normaal.
Er is iets foutgegaan met deze foto waardoor een soort lijn doorgaat en de kleur een beetje verschilt.
Ik gebruikte simpelweg een felroze lipstick en een glanzende lipgloss eroverheen.
Dit was mijn 2e halloween look, ik hoop dat jullie hem leuk vonden!
XNena

4 opmerkingen: